maybe there's a shark in the water

Morgon morgon sunshines!

Igårkväll blev det inte riktigt som planerat faktiskt. Jag hade tänkt att vila upp mig efter matchen och senare träffa några sköna typer, men istället blev det en snabbdusch och sedan bar det iväg till kista för lite shopping tillsammans med mamma. Därifrån fick jag med mig 2 par jeanslegging, ett par vanliga leggings, solglajjor, bikini-trosor, ett linne, två t-shirts, ett halsband och säkert någonting mer som jag inte kommer på just nu. Nöjd är bara förnamnet med tanke på att det var mamma som handlade nästan allting.

På kvällen så träffade jag de sköna typerna också. Vi mös framför tvn, datan och på mitt rum här hemma. Alltid lika trevligt att umgås med er Linn, André, Daniel, Johan och Robin. 

Nu blir det lite jobb och sedan match vid tre tiden. Djurgården står för motståndet idag. Hoppas det går lika bra för mig som det gjorde igår (jag gjorde 1mål och 1assist). Nej nu ska jag kila. Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Stina

hej!

Vart kommer halsbandet som du hade på balen ifrån?

Superfint!

2010-05-09 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0