måndag

Hola.

klockan ringde för mig 05:45 imorse. Tror ni att jag var trött då? Svar JA! Men jag plågade mig ur sängen och vid bullhållsplatsen stod jag en timme senare. När klockan sedan var tjugo/kvart i åtta stod jag tillsammans med Johanna utanför Mikael Elias i stadshagen. Vi tillbringade nämligen förmiddagen där och gick på tre lektioner bara för att se hur det ser ut och så, till hösten börjar ju vi där.

Först var vi på en tyska lektion, och jag kan två ord på tyska "ich" & "bitte" (stavar jag ens rätt?). Men det var ändå helt okej, vi gick ett litet spel på spanska istället. Efter den lektionen så var det matte med 2:orna, D-kursen alltså. En del förstod man ju, men en del saker sa mig verkligen ingenting. Sen till sist hade vi en historia lektion. Läraren där var helt otroligt måste jag säga. Vilken förmåga han har att lära ut. 

Efter besöket tog jag och Johanna en lunch på Tasty's och därefter anlände jag till engelska lektionen sisådär tio minuter försent. Men nu är jag hemma, gäspar och har mig. Stay gold!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara en fråga, hur kan du vara 100procent säker på att du kommer komma in på mikael elias? :)

2010-05-10 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0