++++++



Godermorgon! Tänk om jag fortfarande var en sådan blekfis som jag var på bilden ovan. Jag sitter nämligen här och drömmer mig bort till ett främmande land långt långt borta. Jag vill åka iväg och få en massa solsken och bara kunna gå i shorts och linne? Ett sommarland typ. Ohh. bara 38 dagar kvar till sommarlovet (om jag inte minns helt fel). Sedan ska det bannemig bli den bästa sommaren någonsin.

Men nu ska jag inte sitta här och babbla om sommar hit och dit. I skolan klockan nio börjar en föreläsning med Olle Waller, sexexperten från kanal 5 ni vet? Fråga Olle programmet?Så denna dag kommer bli fylld av sex-och relationsprat. Vi hörs sen. Tjofärs mina herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0