en onsdag

Det nationellaprovet i No gick väl sådär. Tror att jag kommer få VG och det var det jag satsade på så förhoppningsvis klarar jag det. Hihi. Jag kommer ändå att sänka mitt betyg vilket inte låter så bra kanske, men hur enkelt är det att hålla kvar ett MVG i kemi liksom? Jag bryr mig faktiskt inte om jag sänker mig i det ämnet eftersom jag troligtvis kommer höja mig i andra, så om jag går ut med 290 poäng(som jag hade i julas) eller kanske 285, så gör det ingenting eftersom jag ändå kommer komma in på mitt gymnasium.

Deborah kom hem till mig idag efter skolan och ja, flickorna i skolan var väldigt nyfikna på vad vi skulle fixa, men till er säger jag bara att ni får se imorgon!!! För imorgon gäller det, PROM 2010! I en VIT HUMMERLIMO kommer jag tillsammans med 11 andra flickor glida in med sjukt snygga klänningar, högklackat, fina uppsättningar och grymt sminkade. Kvällen kommer också bli så klockren. Tre rätters, dans och mycket annat. Ni kommer få höra allt i efterhand sedan, men nu ska jag kila iväg till matbordet. Paj står på menyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0