your heart's like an engine

Halloj!
Idag har varit en riktig plugg, plugg, plugg-dag! Det ena efter det andra hela tiden. Under den första lektionen hade jag huvudvärk och fick därmed och så mycket stickning gjord. På engelskan efteråt hade jag ett nationellt prov och det gick väl så där, VG. Med mina förutsättningar så kunde jag väl inte tänka mig någonting annat heller. På två år har jag lyckads höja mig från IG till VG, det är ändå helt okej tycker jag!

Musik stod näst på schemat. Elin hade förberätt allting till vårat band, så duktig hon är. Vi började spela vår låt och vi hann sätta introt-versen-refrängen någolunda i allafall. Vi hann också döpa vårat band, vilket fick bli EMILZ and the right leg. Det finns en rolig historia bakom det hela, dock ingen ni skulle förstå.

Sen fick det bli lunch på några få minuter innan matten började, då gick vi igenom ett gammalt muntligt nationelltprov, så mycket tänka och lära sig var det. JOBBIGT! Därefter dagens sista lektion, spanska. Eftersom jag missade de två första lektionerna på den delen vi håller på med nu så förstår jag ingenting, men "life is hard" som Elin säger.

Hemkommen och då var det bara att slå sig ner vid datorn, där satt jag och läste om landet Mali och dess problem och bla bla bla. Jätteointressant!! Nu har jag också läst två kapitel i min engelska bok(men ligger fortfarande en massa kapitel efter). Ahh! Nu ska jag vila och titta lite på tv. Ciao Bellas!

Kommentarer
Postat av: Elin

shit vad duktig du är då!! jag har inte pluggat någonting den här eftermiddagen!!!! :(

2010-03-23 @ 21:57:45
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Sandra

JÄVLIGT grymt att gå från IG till VG Amanda, förstår inte att du kan ha sån energi :o i'm your fan dude

2010-03-24 @ 22:02:35
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0