+++++









Helgen: En lördag som innehöll fotbollsträningar med mina bästa flickor(kärlek till er!). Vi tränade både för- och eftermiddag. Efter det blev det lite brådis, mycket att stå i innan jag gick hem till Mli för lite kalasfirande. Earth hour hade precis börjat då jag anlände och då var det så tyst det kunde bli. Men efter en timme(eller kanske två) drog det igång lite.
Idag då, söndag. Jag spelade en fotbollsmatch klockan 12. FC flickor 94- Bollstanäs u-lag, resultat 3-0! Vi är bara för bra! Sedan vart det hem snabbt, duscha och fixa innan Axel kom hit. Nu ska jag tvätta glasögonen, borsta tänderna och hoppa i säng för mitt huvud spräääängs snart. Gash vilken huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: K L U R R

Vart är linns hängslen köpta ??? :o Helt otroligt snygga :D :D

2010-03-28 @ 22:14:54
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/
Postat av: Linn (:

svar till K L U R R :p hängslena är köpta på MQ :)

2010-03-30 @ 17:01:00
Postat av: Anonym

herrejösses va fint danas hår va på första bilden :| haha... kärlek amanda!

2010-04-02 @ 00:54:02
URL: http://shabbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0