Lillebror bli aldrig som jag

Tjollahopp! Det är onsdag och jag har inga lektioner kvar den här veckan, hur skönt känns inte det på en skala? Imorgon är det en så kallad reflektionsdag, det betyder med andra ord hemarbetsdag. Men istället för att plugga skiten ur mig här hemma blir det en sväng till stan med Emelie för en fika och lite balklänning-tittande skulle jag tro. Kanske(om jag har en jäkla tur) hittar jag en klänning tills på lördag också, annars får jag ta och skrapa ihop någonting jag har här hemma, men det känns så tråkigt. Och sedan på fredag har jag skol-DM hela dagen och missar alla lektioner. Jippi!

Idag i skolan hände lite roliga och lite tråkiga saker. Den första tråkiga var att vi hade matteprov, men efter provet vände det helt. Jag vaer nästan glad att vi hade prov, för det gick så damn bra! Hehe. En till tråkig sak var att jag nu har det bekräftat, jag är kortast i klassen! Den som i sjuan var ett helt huvud kortare än mig har nu skjutit i längd och är nu istället någon ynka millimeter längre. Och så slutar vi en positiv grej till. Vi fick sluta tidigare. Höhö!




Bakom kameran: Jag.
-den andra bilde känns något läskig. åtminstone tycker jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0