En rubrik kanske

Tjenamors mina herrar!
Ett kanske väl efterlängtat inlägg, eller? Jag har minst sagt varit i farten ifrån att jag vaknade imorse tills nu. En dag som startade med lite gymnastiktävlingstittade i sporthallen. Linn var urgrym och lika så var hennes lagkamrater. Klockan kvart över två drog jag in till stan med Becca för att kolla runt lite på balklänningar och annan shopping. Jag kom hem med några godsaker ni får ta del av imorgon. Höhö! När jag efter en långdag i staden landade hemma igen var det en snabbdusch(läs: en dusch på mindre än en kvart) som gällde! Jag skyndade mig att göra mig iordning och sedan kom gästerna, dvs Johanna med familj. En melodifestivalkväll med godis och gott har det varit och väldigt mycket nyttigt prat. Tack Johanna du är bäst. Du är som en syster till mig!

Bilder från Praoen, för snart ett år sedan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0