notnice!

Varning!!! Äckligt senarie!

Jag sitter här vid datorn, har nyss tittat på greys, men eftersom min förkylning inte verkar ge sig så ser jag förjävlig ut. Jag sitter hur som helst med idomin runt hela käften! På läpparna och hela vägen in i näsborrarna(nästan i alla fall). Snoret fortsätter bara rinna och mina näsdukar är snart slut. Vad ska jag ta mig till? Vad hade ni gjort om snoret bara rinner och rinner. Tänk er: GUL/GRÖNT äckligt snor rinnande ner mot läpparna..... Vad hade ni gjort?
Okej, ska sluta med det äckliga nu.

Jag spenderade kvällen tillsammans med mamma i Kista galleria, men vad kom jag hem med NOTHING! Eller det kändes som det, men egentligen fick jag med mig en kavaj, ett diadem och två par string. Höhö.

Nu väntar lite stickning och sedan blir det att sova ut inför imorgon då jag har både geografiprov och en idrottslektion att hålla. Ge mig en spark i baken tack!

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0