med detta hälsar jag pussar och godnatt

Jag tänkte göra en liten snabb resumé av helgen innan jag hoppar till sängs. I fredags svek mina planer mig, men det gjorde inte så mycket då jag fick en efterlängtad kväll med mammsen och pappsen här hemma. Vi satt bänkade framför tvn och så ska det låta, let's dance och 2012.
Lördagen bestod av en fotbollsmatch direkt på morgonen. Resultat 3-3, jag låg bakom assisten till tredje målet! Dagen gick sedan åt till städning lite här och där, sedan spenderades kvällen hos Dana.
Och tillsist denna dag, söndag. Jag vaknade redan vid nio konstigt nog. En snabb frukost och lite tv tittande, sedan bar det ut och delade den förbannade reklamen. Efter snöstormen och kylan kom Axel hit och det var inte helt fel. En söndags-myys-dag med twilight och bästa sällskapet. Till middagen fick vi gäster och det är ju alltid trevligt!

Det var väl allt i stora drag skulle jag tro. Nu ska jag sussa. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är denna axel? :P

2010-03-22 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0