KOM TILL MAAAMMMAA!!

Två pizza-slicear och en film(Rosa the movie) senare sitter jag här vid datorn igen. Eftersom min kärlek nyligen lämnde mig är jag i fullgång med att hitta en ersättare, så det är väl vad jag sitter och sysslar med. Hemsidor som cyberphoto, pricerunner, expert, japanphoto m.m är som min drog!

Vad sägs som en Canon Eos 550? Den är rätt ny på marknaden, men av det jag har läst låter den som ett bra kap. 
- 18 Mpixel CMOS-sensor !!!!!!
- Full HD videoinspelning 1080p (1920 x 1080, 30, 25 eller 24 fps)
- Digic 4-bildprocessor med bättre brusreducering och snabbare hantering
- 3" LCD-display med 3:2 förhållande och 1040k bildpunkter (720x480 RGB)
- 3,7 fps seriebildstagning upp till 34 JPEG/Fine eller 6 RAW
- Mikrofonanslutning
- ISO upp till 6400 (12800 expanded)
- HDMI anslutning med CEC control
- Klarar SDXC-kort (minneskort på 32GB och större)

Jo. detta var bara ett smakprov av de gottigheter kameran har att erbjuda. Gash vad jag blir hyper nu. VILL HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0