JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!

Oh! Mina päron har näst intill 100% bestämt att det blir en Spanienresa i sommar, på antingen 2 eller 3 veckor. Låter inte det riktigt jävla nice? För mig gör det de! Och det är bannemej inte nog här, kanske blir det en Scottlandresa också.  Det skulle vara som grädden på moset alltså, tyvärr är inte det lika säkert om Spanienresan men ändå. Vi håller tummarna inte sant?

Om allt går enligt planerna(mina egna) kommer min sommar se ungefär så här.

Enköping med ett gäng bästa vänner i knappt en vecka.
Örebrocupen i 4 dagar.
Spanienresa 3 veckor.
Scottland 1 vecka.
Sommarjobb 1 vecka.

Där i mellan allt ska jag hinna leva livet hemma med. Detta kommer bli kanoners!



Skolavslutningen 09. We were kinda happy then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0