INGE BILDER HÄR UPPE TYVÄRR, kommer bilder hemma sen!

Dag tre i backen! Japp, jag åkte skidor hela dagen idag, det gick väl sådär. Skidor, stavar och ibland även jag själv flög omkring hejvillt. Till en början åkte jag och Amanda tillsammans med våra familjer, men det hann bara gå en timme innan vi tog upp kontakten med Becca och åkte lite tillsammans med henne, fram till lunch närmare sagt. Korvgrillning och så träffade jag Robban och Micke(två kompisar) för första gången den här semestern.

Efter lunch blev det lite vila i stugen för mig och Amanda, men sen tog vi min lilla kamera ut i backen och filmade alla våra fall i skogen. Vi ska skrapa ihop en liten film när vi kommit hem, så ni ska få se hur dåliga vi är på skidor.

Aja, nu ska jag plugga lite Geografi innan det sedan blir kyckling till middag. Pusshej!

Juste, GRATTIS LINN! IGEN OCH IGEN!!! <3

Kommentarer
Postat av: linn (:

TACK IGEN ÄLSKLING!! (: love u! <3 <3

2010-03-04 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0