I can see you're sad, even when you smile, even when you laugh I can see it in your eyes, deep inside you want to cry

Jag är hemma mina herrar! Okej, jag kom hem runt femtiden idag så jag har hunnit med att göra mig hemmastadd. Jag har hunnit med att städa upp efter att tvättmaskinen och torktummlaren brakade ihop, jag har hunnit plugga och hunnit slappa. Riktigt nöjd faktiskt.
Nu ska jag strax släpa mig iväg till sängen som ligger ungefär 30cm ifrån stolen jag sitter på nu. Hahha. Lat jag är!
Bilder från Lindvallen och mitt sportlov kommer när jag har tid.


Linn är den bästa vännen man kan ha! Du är värd så mycket mer hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Linn(:

Amanda, jag älskar dig, du är bäst! words can't describe.. <3

2010-03-15 @ 17:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0