en helt vanlig torsdag, eller?

Yeeahoo i stugan. Allt väl med er mina kära? Här är det lite sådär faktiskt, en mensvärk som hette duga känner jag är på väg vilken sekund som helst, så som plåster på såren ska jag strax sätta mig på cykeln och rulla ner till träningen. (Ni som känner mig vet att det inte blir en rolig kväll efteråt, men ännu mer magont, men men. Life is hard!)

Skolan idag var väl inte mer eller mindre normal på något sätt. När vår svenska lärare sa att vi fick sluta blev alla helt till sig eftersom när vi kollade på klockan var det tjugo minuter kvar av lektionen. Glada vart vi och gick ner mot skåpen. Där tog jag fram mobilen för att kolla hur många sms och missade samtal jag hade fått sedan lunch, men insåg istället att klockan var kvart i fyra, den tiden vi normalt slutar. När jag sa det till resten av klassen blev de rätt deppiga. Hah. Okej, dålig text! Jag hinner inte heller läsa igenom den för nu är det träning. BAJS BAJS!

blev tvungen att stanna hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0