17++++

Usch skäms över videoinläggen jag lade in igår! Jo, nu fick jag det sagt, men det var egentligen inte därför jag valde att blogga på morgonen. Det är nämligen så att jag har lite tid över nu. Jag sitter färdigduschad, påklädd och halvtsminkad, och jag börjar inte förän om en timme lite drygt. Skänt apskönt med tanke på att jag nu ska sitta och lata mig i soffan i den timmen som är kvar tills skolan börjar.

En liten fråga till er läsare! Jag har nu varit inne i staden en gång för att kolla på balklänningar och dagligen så klickar jag in på hemsidor som stylebystars, nelly osv. Men jag behöver fler tips. Affärer eller webbsidor spelar ingen roll. Har ni några tips där ute?


Kommentarer
Postat av: Dana

kolla in drottninggatan :) dom har massor med klänningar där, dom kanske ser för mycket ut men om du har tur så hittar du jätte fina där! ;)<3

2010-03-17 @ 09:40:16
URL: http://danadaoud.blogg.se/
Postat av: ellen

jag tycker du ska leta efter en enkel klänning och matcha med ett par killer high heels! satsa på skorna! less is more och det stämmer verkligen i detta fall, det är tidlöst och du kommer inte ångra dig när du tittar tillbaka på bilderna om tio år. men huvudsaken är att du känner dig fin och bekväm, balen är en kväll man minns. du hittar säkert något jättefint :)

2010-03-17 @ 20:15:55
URL: http://ejlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0