USCH FY och BLÄÄÄ!

Olalala. Det är fredag och den otroligt tuffa skolveckan är över, höhö. En skoldag och jag är redan skoltrött. Läxor har vi fått också och det suger verkligen. I skolan var jag värsta hyper på förmiddagen, tillsammans med Linn, Jessica och Johan hoppade jag omkring och apade mig inför hela skolan. Nu i efterhand, när jag tänker efter så skämmde jag nog ut mig en hel del, men wtf?
På eftermiddagen sjönk dock min sockerkick och istället blev jag slapp och ja, typ död. Jag satt och pratade med Johan i typ en och en halv timme och sen hade jag sista lektionen som var idrott.
När skolan var slut drog jag, Linnsan, Beccs och Ellen hem till Jessica, där vi satte på den rosa pantern och slöade vi datorn. Nicigt värre.
På kvällen drog vi alla till jakan och hyrde film och handlade godis, sedan bar det iväg hem till Jessica för skräckfilm. Drag me to hell. En riktig skrick-film alltså. Usch, det är i sånna här tillfällen man gärna skulle kryppa in bredvid en pojkvän så att man kan sova tryggt hela natten. Heheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0