TÖNT nummer 1

Du heter: Amanda
Låt som när du är ledsen sörjer till? Gammal sång- Veronica Maggio.
Beroende av: musik, mobil och kameran.
Vad tror folk om dig? "fashion diva"- By mickan. Och kaxig tror väl vissa.
Stämmer det? Hahah, nej. Jag älskar kläder, men det är inte så att jag sitter och töntar mig framför modetidningar varje kväll. Och nej, så kaxig är jag fakitskt inte, tror jag..
Vad säger du för att imponera på någon? Tjenixen. Like your style.
Hur imponerar man på dig? Va dig själv och våga öppna käften, det går hem, promise!
Brukar du skratta för dig själv? Hahah, ja senast nyss när jag läse frågan.
Var bor du? Viksjö.
Trivs du där: Mer än bra.
Äger du några converse: självklart!
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, men jag dricker helst vatten.
Brukar du bli för full: Eh. Dricker inte.
Vad har du för mobil operatör: Comviq is tha shit!
Är du allergisk mot något: jobbiga föräldrar och idioter.
Nästa mål i ditt liv: Hemligt.
Hur svarar du i mobilen: Hola babe/ Tjenixen/ Hallå/ Men vad??
Vem ringde du senast? Mamma ofc.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: I have no idea.
Sov du ensam: I natt? ja tyvärr :/
Brukar du komma i tid: Jajamänsan, jag skämms så om jag kommer försent.
När mår du bra: När jag känner mig älskad.
Hur känner du dig nu: Förvirrad, borta, trött och osäker.
Vanligaste färg på dina kläder: Hahha. Svart!
Vad tycker du om fötter: Onödiga ting.
Vad saknar du: Gymnastiken, den hårda träningen.
Hade du en bra kväll igår: Jag pluggade? Så nej.
Favorit dryck på morgonen: Tea!
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.
Är du blyg? När jag träffar på nytt folk.
Sysslar du med någon idrott: Fotboll.
Vill du hellre ha mail än brev: Ne, brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Aa.
Har du spytt offentligt: Jajamänsan.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kissa utomhus! Rita en bild i snön!
Är du nöjd med ditt liv: Mitt liv är bäst.
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Går i skolan, pluggar och kanske tränar.
Vad är det värsta du vet? ensamhet.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingenaning..
Vad behöver du just nu? En tandborste och tandkräm.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oj, svårt. Återkommer
Vad längtar du till? Lindvallen v9 med amanda, spaninen i sommar?
Vad använder du för shampoo? Head and shoulder.
Hur gammal är du: femton bast.
Tycker du om någon just nu: Aa.
Om fem månader: är jag ett år äldre, har jag sökt gymnasium och mycket har säkert förändrats.
Du samlar på: Fotografier.
Gröna eller röda äppeln: röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emelie/ Mamma
Gillar du golf: Nej.
Vilken tid gick du upp idag: typ 07.20
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: svarta.
Vad ska du göra ikväll: sova
Är det okej att gråta: Såklart.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ett par låtar då och då, men nej inte direkt. Jag gillar CD skivor.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en värsting kamera Canon 5D Mark III? , ett macro objektiv, shoppa och åka utomlands.
Bär du glasögon eller linser: läsklasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nee, inte så värst.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10-12 någongång.
Har du piercing: fyra i öronen, och naveln.
Vill du gifta dig: aa.
Vill du ha barn: Jajamänsan.
Solar du ofta: Nej, men jag blir snart tvungen att sola solarium. *Happy*
Är du bra på att laga mat: Ja, världsbäst
Gillar du att dansa: Om jag gör!
Är du flygrädd: dum fråga, hade jag varit 18 hade jag varit helt borta när jag flyger. Nu sitter jag istället med tummarna hårt hållda och ber hela flygresan istället.
Hur vig är du: Vill bli vigare, som jag var förr.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Vilken är din favoritglass: choklad
Tror du på ett liv efter döden: vetinte.
Tycker du om sushi: nope.
Vad äter du helst när du ser på film: apelsin
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Nej. Jag älskar att gå till tandläkaren.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: En blanding.
Vilken ögonfärg har du: gröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nej, men gjorde det i mellanstadiet.
Hur ofta tränar/motionerar du: tre ggr i veckan.
Senaste låt du hörde: Kent- Töntarna.
Vad gör du på helgerna: Stressar runt/ tittar på film/ festar/ vilar/ pluggar/ städar. haha. Ja, allting. Jag försöker leva på helgerna(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0