tecken på att jag har tråkigt, jag skriver saker i kategorin "töntlådan"

ÅRET 2009.
Hur har året nollnio varit för dig? En salig blanding, till en början dalade allting neråt, men så jobbade jag upp mig och fick ett kanon år, med vissa motgångar.
Bättre än förra året? Mycket bättre.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? Alla nya vänner, resor och gassh vet inte vad.
Har du flyttat under år nollnio? nejnej.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja det man man ju säga att jag hittat ett par stycken.
Isåfall vilken? TIK TOK- Ke$a. bl.a. Och jag tröttnar aldrig.
Har du druckit alkohol? Ja, jag smakade senast lite vid jul.
Har du kysst en främling? Nej.
Fått barn? Gud nej.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? Upp och ner, och det kan väl mina vänner intyga.
Har du varit kär? Charma.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? Hallå det är hemligt ju!
Vart otrogen? Hah, nej.


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Inte direkt, jag står oftast för det jag gör.
Isåfall vad? ---
Har du skämt ut dig? Ja det har jag, men jag förtränger lätt sånt.
har du ljugit för en vän? En vitlögn kanske, men sånt händer väl alla under ett år?
Har du varit ute en hel natt? Jaapp.
Har du varit  hos polisen? Ne inte vad jag kan komma ihåg.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja!
Har du sovit i samma säng med ngn av samma kön? Självklart.
Har du velat bankat skiten ur någon vän? Inte en vän men en massa andra!


FRITIDEN

Slutat skolan för detta år? jag gick ut åttan, men inte något större än så.
Fått jobb? Barnvakt, praoplats och annat smått och gott.
Köpt julklappar? Ja, cirka 15 st!
Shoppat kläder?  Det kan du ge dig i backen på att jag har.
Köpt något du ångrat? Hahaha, aa.
Ätit fin middag? Ja.
Gått på krogen? Si, dock med mina päron!
Blivit utslängd ? Ehh, nej tror inte det.
Tränat? Si.
Ätit massor av godis? Haha. aa.


VÄNSKAP.

Har du förlorat en vän? har jag säkert, men ingen nära.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? gör man så?
Har du ljugit för en bästavän? Nej. En bästavän berättar man allt för, man ska inte behöva ljuga.
Har du haft en relation med en vän? kärleksrelation? I så fall, kanske.
Har du många killkompisar? Brukar få en fråga här i bloggen lite då och då. "Umgås du bara med killar?" Så tolka det som ni vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0