ppuuuuusssss





Två bilder som skriker sommar, och likaså gör jag! Idag på fotbollsträning gjorde jag nog ingenting annat än klagade på hur kallt det var. Mina tår frös till is och det ilade i mina tänder när jag öppnade munnen. Uaaaah..

Gissa när jag vaknade idag?.... Jo, 8:45! Panik? En aning. Jag som hade ställt klockan på sju eftersom jag hade tänkt plugga en timme på morgonen, men min superdyra och rätt så nya klocka vägrade att ringa. Som tur hade jag ju sovmorgon och började inte förän 9:55. Jag kom ändå med andan i halsen till skolan och var väl inte dirket så vaken under första lektionen, men men.

Nu ska jag snart dra ut tummen ur röven och börja plugga kemi istället. Kyss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0