Panic.



AHHHHHHHHHHH!!! Vet ni? Imorgon är det fredag och då börjar skolan efter juluppehållet. Är inte det konstigt att tiden kan gå så snabbt när man har så kul? Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden, åtminstone två veckor och sedan spela om allting igen. Gud, härliga tider vi lever i.

Men nu så, jag kanske ska ta och berätta vad jag har haft för mig idag. Jag vaknade tidigt, och spenderade min dag till mesta dels framför en tv. Någon Hitler film, the mentalist, någon serie på tv, flickan som lekte med elden och CSI Miami (som btw hade prämier idag!) . Tränat har jag också hunnit med och lite annat. Men nu är det dags att sätta på sig nattmössan för det behöver min kropp känner jag. Höhö. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Corinne

jätte fin tröja, vart har du köpte den?? (:

2010-01-09 @ 17:54:07
URL: http://cuurrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0