Pang Boff Yeah!


Jag kom hem från boxningen för en timme sedan ungefär. Efter drygt 100 armhävningar, 10 minuter i plankan, flera minuters slag mot säcken, 50 knäböj, ett par minuter hopprep, upphopp... ska jag fortsätta? Ja, efter allt det och mycket mer så känner jag mig ändå helt okej. Mina armar är dock rätt döda, men annars mår jag prima. Jag älskar boxningsträningarna, man kör skiten ur sig och efteråt känner man sig så duktig. För er som undrar så går jag inte på boxning, det är bara ett träningsätt vi använder oss av på vintern med fotbollen. Jag rekomenderar det verkligen!

Nu väntar duschen och sedan lite harpan på mobilen(hahah, jag är fan besatt av det spelet).

Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0