J E S S A N D L I N N S A N

Tjena vänner!

En dag som bestod endast av tre lektioner och flera otroliga händelser. Först en engelska lektion som mest gick ut på att smsa och plugga in ett par glosor. Efter det hade jag en håltimme på två timmar och tjugominuter, så jag, Elin och Helena satte oss med Kemin. Jag fattade faktiskt lite. Ett under!

Sedan var det matte och spanska, det gick snabbt. Efter skolan följa Jess och Linn med mig hem. Det var meningen att vi skulle plugga, men rikitgt så blev det inte. Vi satte oss framför tv med Te, muffins och kakor. Efter det en stund vid datorn också, men tiden bara rann iväg och helt plötsligt var de på väg hem. Nu ska jag ta mig i kragen och läsa lite Kemi. Bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0