I LOVE YOU

Tjenamors. Det var inte igår!
Nu fick jag ett par sekunder ledigt från all stress och alla roligheter, så jag tänkte passa på att uppdatera er litegrann om mitt liv. Hela veckan har varit rätt jobbig egentligen, vilket mina närmaste antecknade rätt snabbt. Mina mumgipor varit uppåt stundtals men inte alltid. Jag har haft alldeles för mycket i huvudet för att kunna tänka klart.
Men som jag skrev visste mina närmaste vänner om det. Så igår fixade de en alldelse oförglömmlig kväll. De överaskade mig med middag, efterrätt och en mysig spelkväll. Åhh vad jag älskar er flickor och pojkar.
De hela började med att jag fick följa med Jessica hem för at gå ut med hennes hund, men väl hemma hos henne fanns inte Camaro där, så vi gick hem till mig istället. Vi fastnade framför tvn i två timmar och sen ringde Linn. Vi skulle ner till ica för att möta henne, Becca, Johan och Daniel.
Efter mötet vandrade vi ett par kilometer hem till Daniels mamma, vi lekte med hans hundar, kollade på på filmklipp när Johan åkte snowboard för första gången och lite annat kul.
Sedan gick tog vi bussen och gick av vid såningsvägen, när vi vandrat en bit så ropar johan på eftersom jag gick längst fram. Jag stannade och han kom ifatt mig, då drog han luvan på min jacka över mina ögon och ledde iväg mig. När jag fick av mig "ögonbindeln" hade jag gått upp för en trappa och stod på övervåningen i ett hus. Hemma hos Johan alltså. Där fick jag sitta och titta på film ett tag, men inte efter lång tid allt ropades jag ner. Där hade de dukat oerhört fint, lagat den bästa maten och åhh, allting var perfekt. Jag blev helt rörd när jag såg det.
Vi åt och skrattade ganska länge, och sedan blev det dags för efterrätt. Mums!  säger jag bara- Jag har aldrig ätit en godare tårta, och det kan ni andra nog också hålla med om.  Jag käkade nog halva tårtan medan de andra fick dela på resten. Höhö.
Klockan rann iväg och vi förflyttade oss till sofforna och plockade fram ett par sällskapsspel. Rita och gissa och charader(från 5år). Popcorn och godis, läsk och saft. Tack för en toppen kväll än en gång.

Jag älskar er.

(bilder kommer senare ikväll eller imorgon, för nu ska jag på bio med Linnsan) Bye!

Kommentarer
Postat av: Dana

så gulliga vänner det finns!!

2010-01-24 @ 11:46:00
URL: http://danadaoud.blogg.se/
Postat av: Linn (:

amanda, du förtjänade allt! du är bäst, älskar dig. (: <3

2010-01-24 @ 15:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0