hallå andra januari tvåtusentio

Godmorgon höll jag på att börja inlägget med, men när jag insåg att klockan var runt halv sex så blev det lite fel tyckte jag. Denna natt spenderade jag tillsammans med Daniel, Robin, Johan och Linn. Vi tittade på film, gosade, spelade spel och käkade popcorn. Tyvärr så är jag ingen nattmänniska vilket verkligen bevisades. Jag somnade strax efter fyra imorse, medan de andra somnade åtta på morgonen. Ja, ni hajar grejen. Jag missade alltså en hel del, men sånt är livet.
Halv tolv ringde mitt alarm på mobil eftersom jag var tvungen att göra en sak på dagen. Alla vaknade av panic! at the disco's, the only difference between martydrom som spelades från min mobil och vi gick ner och de käkade frukost.


Nu blir det snart frukost, eller jag menar middag, men mitt första mål för dagen och det blir tacos. Mumsigt.

Puss på rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0