För att jag skriver onödig inlägg.

From the heavens to the womb to the heavens again
From the endin' to the endin', never got to begin
Maybe one day we could meet face to face?
In a place without time and space
Happy birthday...

Flipsyde- Happy Birthday. Låten får mig på andra tankar.

Tjolahopp! Onsdag den 13/1-10.

Skolan med underbara vänner och en del hysade lektioner. Ja, på Matten och No'n kanske inte koncentrationen var på topp, kanske inte på engelskan heller, men på So'n. Hahha. Jessica och Linn gör mig alldeles hyper typ. Eller det är vad de säger. Haha!
Efter skolan satt vi kvar idag igen, fast idag var det Johan, Linn, Jessica, Viktor och jag. Tiden bara rullar iväg när man pratar, och nu med säger jag. Det är dags för träning. BAJBAJ!

Kommentarer
Postat av: LINN! (:

du blir hyper när du är med oss, så är de bara. (: men de blir endast roligare då! :D looooove u<3

2010-01-13 @ 18:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0