Kissyooooooou



Röd pussmun, mössa, kamera och röda ränder. Det skriker Amanda om den här bilden.

Idag vaknade jag i ett väldigt speciellt vitt linne som luktar oerhört gott. Jag låg på en luftmadrass till sammans med Ellen i ett hönshus. Ja ni, läs vidare. Utan att först veta vad jag befann mig så försökte jag titta ut genom de fönster som fanns på väggen som min väska låg lutad mot. Jag såg dock inte ett piss, över hela fönstret var det kondens, men efter att ha sett Becca och en massa andra fotbollsbrudar kom jag på att jag var hos Becca. Ni vet Becca som bor på landet i världens gulligaste villa med ett eget hönshus, pool, studsmatta och en fantastik utsikt över åkrar, och bäst av allt, nära till mälaren. Ahhhh!

Juste, för igår spenderade jag min kväll tillsammans med nio uber söta fotbollsflickor. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, men framför allt om pinsamma händelser och där tar nog Emma och Becca hem första pris. Att de lyckas! Jag är fortfarande helt fascinerad över deras berättelser.
Under gårdagen åkte vi även pulka i bruket och så gick vi till Kallhäll och handlade godis/naturgodis och mat för knappt 700 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0