Bloggtips, TACK!

Bloggar jag läser dagligen.

Kenza
- En favorit helt klart!
Lisaplace
- En stor inspirationskälla.
EmmyLinnea
- Hennes bilder är helt underbara.
More
- Uppdaterar ofta, om allt möjligt, en rörig men underhållande blogg.
ElinMagdalena
- Nice pics!
JenniferBjork
- Haha, jag gillar din blogg Jännipääännie!
SandraKristiansson
- Skriver helt underbart. Ahhhhh!
My Blomquist
- Hon är nog snyggast i hela världen.
Felicia Frithiof
- Rock on Girl!
Frida Fahrman
- Jag gillar att hon inte är size 0. Utan at hon är sig själv, för det äger hon på.

Okej, jag läser fler, men här är ett smakprov.
Snälla ge mig era tips på bloggar! Jag vill läsa mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0