Megan Fox & Cristiano Ronaldo

Tjenixen mina herrar. En måndag bestående av både ris och ros Ja, en del skratt och roande things blandat med en massa plugg och annat ris. Ett matematikprov har jag att se fram emot imorgon. Hm...

Jag: Har du sett den nya killen i klass XX?
Linn: aa.
Jag: Jag har hört att han ser ut som Cristano Ronaldo? SÅ PAX FÖR HONOM!
Linn: Haha, nej han har en knasfrilla, skäggstubb och ser inte ut som honom.
Jag: Nehe, då tar jag tillbaka min paxning då....

Vadå utseende fixerad?

När vi ändå snackar om världens sexigaste man måste jag bara lägga till att jag tycker att han gjorde ett par stålande bilder för Armani. Trots de s.k. "tjejposerna", enligt media tycker jag att vart grymt snygga ändå.
Jag måste också lägga till att Armani nu har de snyggaste ansiktena utåt. Vilket par skulle kunna slå Megan Fox och Ronaldo?














Kommentarer
Postat av: ?

Megan Fox och Johan Rydberg?? <3

2010-01-19 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0