TEXT



En sammanfattningen av min helg.

Fredag. Tillsammans med ett underbart gäng som består av Linn, Jessica, Johan, Daniel, Becca, Emelie, Elin, Sofia, Love, Camilla, Anna, Alexandra, Jonatan, Viktor och Tom, så satt jag och tittade på hela tre skräckisar. Först the gruge, som var minst läskig, men självklart hoppade jag till ett par gånger. Sen satte vi på Dödens våning, som var stråt vassare. Den handlade om en helt psykad kärring, och ja usch hemsk. Den tredje var värst! Jag har aldrig sett något liknande, dead silence hette den i alla fall. Jag säger bara en sak Becca hade ingen röst kvar dagen efter för att hon skrek så mycket!
Under kvällen spelade även med andra ord, och mitt lag vann såklart. Det var jag, Becca, Johan och Love, det s.k. MVG-laget. Haha...

Lördag. Jag vaknade av att en hund slickade mig i ansiktet ungefär, nej inte direkt, men så fort jag reste mig upp och skulle gå mot toaletten sprang söta Camaro(stavning?) mot mig. Under hela morgonen fick jag säkert drygt hundra fantastiska kyssar av den söta hunden. Supergod frukost fixade Jessicas pappa och där satt vi fyra tjejer med en te eller kaffe kopp i handen, och pratade och myste.
Sen bar det iväg hem och dags att börja packa nya saker. Jag hann knappt landa hemma innan jag skulle vidare till Vällingby och till sats för styrka/step up/afrikansk dans. Efter det även en middag hos mina sysslingar. Och grattis igen sjuttonåringen!

Söndag. Reklam utdelning, plugg och städning. Och nu ska återgå till matteboken, kanske förstår jag någonting den här gången?..

BAJBAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0