År 2009

För ett år sedan, då året slog om till 2009 och januari tillbringade jag kvällen tillsammans med Jennifer. Inte många dagar efteråt fick jag också en kusin, lilla Signe.




I februari åkte vi med skolan till Kungsberget, där ägde jag, Helena och Elin alla på snowboard och tog grymt snygga bilder på främlingar. Exempel 1! 

Med flickorna hade elin en litet partaj och ja, titta in bilden så får ni se. Och i slutet av månaden, på sportlovet, bar det iväg till Lindvallen. Där tillbringade jag min skidsemester med familjen och vissa dar med amanda.




Mars var nog en riktig partymånad.

Mars var också den månaden jag praoade på mexx tillsammans med Johanna, och den månaden min bästis fyllde hela femton år.




I april hände en massa annat skoj. Bl.a så hade flickorna och jag picknick vid vattnet.




..Och jag fyllde år, och så var det valborg.


I Maj började de riktigt mysiga utekvällarna och så en dag åkte jag till skansen och såg EMD. Grymt!



I slutet av månaden åkte jag även till London.




Efter maj, kom sommarens första månad, juni, och med skolan åkte jag till Björnö med ett par riktigt sköna typer.



Men sen blev det skolavslutning och inte långt därefter midsommar.



Det var också i Juni som Emelie tog med mig till fotostudion.

I juli åkte jag tillsammans med fotbollslaget till Dalarna för att spela Dalecarlia cup, jag åkte med mina flickor till allsång på skansen och jag åkte till Åland med Emelie.









Innan juli månad nådde sitt slut åkte jag med pappa och mina bröder till Blidö, till Robbans landställe. '

Augusti kom och jag spenderade min tid tillsammans med Anna, Anna och Jossan.


Jag och Grääjpen överaskade Jossan med en tårta på storadagen.

Men så började skolan och det blev september och höst. Vi hade en kräftskiva med mycket skoj och jag klippte även pannlugg och spenderade dagarna i skolan.

En flicka jag spenderade många timmar tillsammans med var Bella.






I oktober bytte jag fotbollslag till FC järfälla och jag chillade galet. Bl.a hade jag tre finfina flickor över hos mig på en sleepover sisådär i början av månaden.




November var en händelserik månad. Olika saker, massor med saker, hela tiden!


Ovan, en bild från en fest. Under, en bild från Twilight-kvällen hos Becca.

Med mitt nya fotbollslag testa jag även på någonting helt nytt, nämligen lasergame. Lite läskigt men kul.



Första advent kom och julmarknaden i skälby stod på schemat.


Med december kom också snön.


Och jag fick läsglasögon.

december gick med raketfart, för helt plötsligt var det lucia och halva månaden var som bort blåst.

Det bakades pepparkakor, lussebullar och glöggfet hade vi. Mysigt värre.

En morgon vaknade jag och då var det redan julafton. Paket och godis hela dagen, och de bästa av allt var att snön låg kvar och det var en vit jul!

men så rann en hel vecka iväg. Jag besökte Falun bl.a men så helt plöstligt var det nyårsafton.

Nu startar tvåtusen 10!



Kommentarer
Postat av: elina

hihi, "främlingarna" är ju viktor, felix & lillen (;

2010-01-04 @ 22:31:18
URL: http://eelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0