Elias

Det är söndag och jag satt för bara en liten stund sedan och tänkte på allt jag hunnit med denna helg. I fredags hann jag städa och fixa när jag kom hem från skolan, och på kvällen kom Axel hit. I lördags jobbade jag på förmiddagen. På eftermiddagen fixade och trixade jag med massa bilder och bloggen i några timmar. Till middag fick jag stressa i mig några pommes och någon kött bit för att sedan rulla med bilen ut i skogen, hem till Becca. Tillsammans med Johan, Daniel, Linn och Becca spenderade jag både kvällen, natten och morgonen. Myyysigt!
Idag så har jag hunnit med att svänga förbi farmor och farfar för en fika och nu sitter jag här och ska väl snart orka öppna matteböckerna och lite annat skojigt, men sen blir det Pizza till middag! MUUUUMS!





Bilder: Mina nya kusin Elias. födelsedatum 27/12-09 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0