No Pics

Godmorgon lördag!
Jag mår finnemang idag, och har redan hunnit spela en träningsmatch idag på morron. FC Järfälla vs Bajen. Vi lirade ut hammarbuuarna hela matchen och hade väl bollinnehav 90%. Men vad gör det om man ändå inte kan få in bollen i nätet? 1-1 blev det och det suger väl lite. Men jag upprepar TRÄNINGSMATCH! Ingenting som betydde någonting alltså.

Idag är det en packa/städa/jobba-dag. Jag har redan börjar göra iordning mitt rum och packat en del, men har mycket kvar. Bilder från gårdagen, då jag och ca 10-15 till överaskade Linn med fest, tårta och pressenter kommer vid ett senare tillfälle, för nu ska jag tummen ur archlet och hämta damsugaren.

(bilder på min nya skinnjacka kommer också, till dig som frågade om det)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0