med vänliga hälsningar en stressad amanda





Hola! Idag har skolan varit booooooring! Så tråkig att jag och Elin satt och chattade med varandra på facebook under spanska lektionen(observera att vi satt precis bredvid varandra). Synd var bara att vi blev busted och läraren hotade med hemanmärkning, jag ska väl ta och höra med mammsen sedan när jag kommer hem, troligtvis kommer nog mamma bara skratta åt det (a)

Just nu springer jag runt som en galning och letar efter filmen baksmällan. Vi ska ha den! Jag har sett den tusentalsgånger här hemma, men nu har den gått upp i rök. Apbajs! Vi höres. Bye!

Kommentarer
Postat av: Elin

GILLA

2010-02-09 @ 22:03:32
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0