jag har inte glömt bort er...

Hejsan mina vänner.
Bloggen har stått still hela veckan, och förlåt för det. Det är nämligen såhär att vi har inte haft något internet här hemma så jag har inte ens kunnat informera er om hur det låg till. Hur som helst. Min vecka har varit ganska slapp ändå. 
En snabb resumé.
Måndag: Jag var i skolan mellan 9:55 och 14:20. Sedan var det snabbt hem, plugga lite och på kvällen kom Axel hit och vi tittade på film, garvade ihjäl oss till björn gustafsson och har allmänt trevligt.
Tisdag: Skolan.
Onsdag: Skola, plugg och boxningsträning. Inget mer med det.
Torsdag: Skola, plugg och fortbollsträning.

Fredag: Reflektionsdag, fylld med matteprov, spanska och musik. Sedan på eftermiddagen fixade jag naglarna, och nyss kom jag hem från bio med Axel. Snabba Cash. Den var faktiskt bra. (men jessica, nej han var inte så snygg!!)


Kommentarer
Postat av: Jessica

haha men joo Amanda! :D <333

2010-02-10 @ 15:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0