Hej lugge!

Juste det ja. Tänkte komma med en lite rolig sak! Idag på musiken så började vi med våra "band", vi valde låtar, pratade akord och lite annat smått och gott. Mitt band består av Musikfantasten Elin, Rasmus, Mathias, Emil och så jag då. Vi kom fram till (efter många om och men) att vi ska spela welcome to my life-simple plan. En toppen låt jag tror att jag aldrig kommer kunna tröttna på! Andra förslag vi hade var gives you hell- the all american rejects och in my head- jason derulo. Men som sagt Welcome to my life blev det och det är jag nöjd med! Jag spela trummer btw, något jag inte har gjort på över ett år! ...så vi får se hur det här slutar.

Här fick ni ju lite musitips märkte jag! Och mer kommer! Håller nämligen på med en grym spotifylista!


Minns ni luggen jag hade i höstas?

Kommentarer
Postat av: Dana

jaa sötto :) du borde ha lugg igen till våren hihi <3

2010-02-24 @ 06:58:27
URL: http://danadaoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0