Blå och rooosa

Nu har nior i Sverige skrivit sitt första nationella prov! Svenska del A, dvs läsförståelsen. Jo, tack det gick helt okej för mig tror jag. Jag ska nog inte säga för mycket men jag känner mig rätt nöjd.

Igår såg jag Baksmällan för typ tionde gången eller någon sånt, som alltid skrattade jag en hel del. Sällskapet gjorde ju inte att ska jag skrattade mindre, i så fall tvärtom. Att vara kittlig är inte ett plus har märkt. Höhö!

Aja, nu har jag håltimme i ungefär två timmar till. skönt! Pussar. '







Tre bilder från i söndagsmorse. Bruket och skidåkning. Pic1: Jag och mina snowboard. Fotad av James. Pic2: bruketbacken. Fotad av mig. Pic3: Snö, folk och sol. Fotad av mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan amanda, du e ju nästan lika bra som mig på att åka snowboard ju! ;) <3

2010-02-09 @ 17:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0