Picsss.
















Ph1: Jag med mitt nya linne där det står, waiting for you (a). Ph2: Linnis härmar affischen. Ph3: Jag och Johan kramas, eller det är nog mest jag som kramar honom, men ändå! Ph4: Godis och Kakor. Yummie! Ph5: Jag med Daniel och Johan i bakgrunden. Ph6: Mina favosar som just vid detta tillfälle höll på att mörda varandra. Ph6: Jag, igen..

Vad är inte bättre än en myskväll med några av sina bästavänner? Linnsan, Johan, Daniel och jag har suttit bänkade framför Desperate housewives och couger town samtidigt som vi hållt oss uppdaterade om championsleage matchen mellan Barcelona och Arsenal. Jag vet att det kanske låter lite fage att två killar sitter och tittar på desperata hemmafruarna, men men. Matchen som slutade med att barca vann med 4-1, med fyra kassar av Kungen(messi). In your face Johan! Hah...


Nu ska jag fortsätta mitt facebookande och sedan om en timme eller så hoppa i säng. Kisskisskiss.

Kommentarer
Postat av: Johan

haha, jag tror faktiskt att jat kramar dig oxå ;) man kan se min arm runt dig så försök inte! :D och angående Barcelona så har jag bara en sak att säga.. TUR!! -.- x) <333

2010-04-07 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0