svaren

vilket gymnasium har du sökt till?
- Jag har i förstahand sökt till Mikael Elias på kungsholmen.

Kan du skriva ett inlägg om all din kamerautrustning? (:
- Jajamänsan det kan. Igårkväll fotade jag alltihop, så troligtvis kommer den upp ikväll eller möjligen imorgon.

gymnasium och linje?
- Som tidagre sagt, Mikael Elias och samhällslinjen.

hur får du dina bilder så fina? fixar du dom efter i nåt program eller beror det på kamerainställning eller lins? syftar då på "vardagsbilderna". du är riktigt duktig på att fota amanda, fortsätt med det! :)
- Ohh tackar! Nej jag använder ingen speciell inställning på kameran, oftast de manuella inställningarna då jag själv väljer ISO-talet, justerar bländaren och lite annat smått och gott, om du dock inte orkar hålla på med sånt så tipsar jag om att använda "icke blixt" inställningen. Färglinser har jag inga än, men det kommer snart! Jag ska införskaffa mig ett par stycken inom kort!
Jag redigerar bilderna oftast i PhotoScape!

vad vill du jobba med i framtiden?
- Arkitekt är något jag vill bli!

favorit affär?
- Oj, det byter jag hela tiden, men just nu skulle jag säga ZARA.

vilka är dina nämaste vänner?
- Johanna, Linn och Becca.

vad använder du för smink?
- Jag kan komma upp med ett litet inlägg om det senare, men lite snabbt kan jag säga att det är en blandning mellan make up store prylar och H&M prylar. Ni får se sen.

gillar du någon nu?
- Känsligt ämne.. Men jo det kan man säga, men det är nog ändå ganska dött på den fronten just nu.

dejtar/träffar du någon?
- Nej inte längre..

vad är din smak på killar? hur ska dom se ut/vara?
-Smak och smak vet jag inte. Jag dras nog lite mer till humor och brunetter har jag märkt. (no offense mot er blonda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0