Myspysigt







Bakom kameran: Jag själv.

Bilder togs i lördags, då jag och ett gäng sköna typer grillade marshmallows på en äng här i viksjö. Ett par tabbar så som att Marcus ramlade med moppen i gräset(läs: gyttjan), och att det praktiskt taget brann på filtarna och att vissa av oss har en rätt stor skräck för just eld, det skrattade vi åt ett bra tag. Efter någon/några timmar i gyttjan drog vi hem till Elin och såg slutet av Barca-Real matchen som slutade som jag hade hoppats och visste. Höhö.
Där fick ni lite fakta om slutet på mitt lov.

Nyligen kom jag hem från fotbollsträningen som var något slapp, men ändå rätt jobbig stundtals. Jag kanske tyckte den var jobbig just för att min kondition inte är på topp just nu. Inge bra, inge bra. Nu: Duschen och sedan om jag orkar ska jag öppna skolböckerna. Fred UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0