mitt mellannamn är frågetecken

Mina damer och herrar! Hej på er!

jag är nyss hemkommen rån en promenix med Emelie. Vi gick nästan hela vägen bort till görväln och tillbaka. Riktigt mysigt att bara gå och prata om allt mellan himmel och jord med någon som man verkligen vet inte skulle säga ett ljud till någon annan. Jag älskar dig för det Strumpan!

Efter promenaden träffade vi på Andruu och Daniel, fnittrigare killar får man ju leta efter. Jo men själva grejen är väl att de har lurat mig på ett eller ett annat sätt. Jag fattar i och för sig ingenting om vad som pågår, men jag flinar och spelar med. Hah.

Nu står the mentalist nästa på schemat. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0