I'm in looove





Idag vid tolvtiden rullade jag ner till graningevallen där min lillebror spelade hans tunerings sita match. Duktig var han(som vanligt), första halvleken stod han i mål och höll nollan. I andra halvlek hann det inte gå många minuter innan han sköt in 1-0 målet. Duktig pojke! Tyvärr torska de matchen med två mål mot ett, but that's life.
Själv satt jag bredvid planen på min longborad, fotograferade och frös. Klantigt av mig att bara sätta på mig en tjocktröja kanske, men innan hade jag legat ute i solen i drygt en halvtimme och solat lite, och det var inte kallt alls.

Nu blir det snart "frukost-lunch-middag" i en och samma sväng. Entrecote och någon god potatis. Yammie! Och klockan fem? sex? någongång i alla fall har jag själv match.

Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0