Har du något på hjärtat?

klicka här och lyssna på en grymmis! Nyss har jag käkat hembakad pizza och det var minst sagt gott! Jag gjorde min egna favorit med skinka, bacon, salami och bananer på. När bananerna bli varma och härliga kan nog ingenting stå upp mot dem alltså! Jag tror seriöst på att jag var en apa i mitt förra liv, men det är jag stolt över! (Ap-Amanda!!)

Om Linnsan och jag orkar ska vi nog träffas ikväll en stund. Annars får jag nöja mig med mig själv och familjen som sällskap.

Eftersom min statistik nyligen fick sig ett hopp uppåt och att jag får en del frågor hela tiden tänkte jag att har ni något på hjärtat kan ni säga det i kommentarerna till detta inlägg, så svarar jag. Det spelar ingen roll om det är 1 eller 1000 frågor, jag kommer ändå svara. Pusshej lever pastej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium har du sökt till?

2010-04-08 @ 19:50:44
Postat av: Anonym

Kan du skriva ett inlägg om all din kamerautrustning?(:

2010-04-08 @ 20:11:36
Postat av: Anonym

Kan du skriva ett inlägg om all din kamerautrustning?(:

2010-04-08 @ 20:12:25
Postat av: anonym

gymnasium och linje?



hur får du dina bilder så fina? fixar du dom efter i nåt program eller beror det på kamerainställning eller lins? syftar då på "vardagsbilderna". du är riktigt duktig på att fota amanda, fortsätt med det! :)

2010-04-08 @ 20:20:27
Postat av: Anonym

vad vill du jobba med i framtiden?

favorit affär?

vilka är dina nämaste vänner?

vad använder du för smink?

krAM!

2010-04-08 @ 20:20:34
Postat av: ...

gillar du någon nu?

dejtar/träffar du någon?

vad är din smak på killar? hur ska dom se ut/vara?

2010-04-09 @ 14:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0