fredag 16,

Uppdateringen har varit lika med noll den senaste tiden och det beror på att alldeles för roliga saker har fyllt mina dagar. Igår t.ex. så var det innebandy DM final för pojkarna i nian, och som vi visste innan vann de. Hehe. Viksjöskolan är med andra ord bäst i stockholm. Hur bra? Hah.

Idag har niorna i hela sveige haft nationelltprov i matte, och för min del gick det hyfsat. Eller om jag säger så här, när det känns bra för mig så brukar det inte gå så bra när jag få tillbaka provet och får se resultatet. Idag var ett sådant tillfälle, då allting(nästan) kändes bra på provet, men det kan visa sig sen att det inte gick så bra. Men aja, lite komplicerat.

Nu sitter jag i svettiga träningskläder och ska snart bajsa innan jag hoppas in i duschen. Tjofräääs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är samma sak för mig ang. prov saken ;P

2010-04-16 @ 19:45:38
Postat av: Sandra

hahahahahahahahahahahah du är för skön du XD

2010-04-16 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0