FÖDELSEDAGEN





För att jag har världens bästa vänner! Dagen som jag trodde skulle dala totalt(pga privata skäl) blev istället till en höjdar dag. Bara att skolmaten ändrades till köttbullar säger väl allt?

Dagen började med några minuters kramande innan NO började. Sen vidare till idrotten då flickorna hade fixat en överaskningsfest för min i omklädningsrummet. Ni ska sen få se en videoblogg om detta! Presenter, ballonger och smällare. Supersnällt och supergulligt!

Vid lunchen fortsatte kramarna och så bjöd bästa linn på GLASS! Jag orkar inte längre gå in på detaljer, men efter skolan överaskade Jonte och Johan mig med den här korgen ovan och en tårta! Tack för att ni är så underbara allihopa! Nu ska jag fortsätta firandet på träningen, och sedan hem igen för middag och ännu mer tårta och jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0