FISK MAAT!

Sista nationella i matte skervs idag och det gick förvånansvärt bra. Svarade på allt och tyckte att en av G uppgifterna var svårast, till er alla nior som skrev det idag kan jag säga att det var uppgift 1b. Som tur var löste jag den till slut i alla fall och har därför chans att klara provet galant.

Istället för att vara i skolan, på en SO lektion sitter jag här hemma med huvudvärk, magont och en smått illamående känsla. Att vara sjuk är ingenting som är speciellt roligt. Så mammsen om du läser detta inlägg så vet du att jag fruktansvärt gärna skulle vilja ha en BJ glass till kvällen. Hihi...

...Ja nu blir det TV:n och sen (kankse, om jag orkar, vill och tycker det verkar roligt) ska jag ta fram SO böckerna. Så länge, Bajsbajs! :)


Phish food är så min favorit, men cookie dough kommer inte långt efter!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp en bild på din balklänning, balskor och väska? :)

2010-04-22 @ 16:06:51
Postat av: Anonym

läser din mamma din blogg? :O

2010-04-22 @ 16:10:56
Postat av: Anonym

ojj.. du vet väl att bj också kan uppfattas som blowjob? Haha lite roligt "mammsen om du läser detta så skulle jag väldigt gärna vilja ha en bj till kvällen"...haha

2010-04-22 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0