ett genom tjugofem



Lindvallen 2010. En bild i många bilder.

Idag har jag som sagt varit på IKEA och inhandlat en ny säng, 1.20m bred! Jag är grymt nöjd och jag kan lova er att jag kommer sova som en gris i natt. Nöff Nöff! Min morbror och hans flickvän var här idag ett tag också, vi åt god middag och en choklad/citron cheesecake. Riktigt gott, där lyckades jag och mamma riktigt bra med vårt bakverk.

Eftersom jag införskaffade mig en säng blev jag helt plötsligt tvungen att göra om hela rummet. Alla möbler står på nya ställen. I tre timmar fixade och donade jag omkring, men nu är jag apnöjd. Imorgon ska jag fika och umgås med Strumpan. Det kommer nog bli myspys! Nu, lite bloggtittande och facebookande. Bajbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0