den stavas L O N D O N







Denna morgon började på samma sätt som igår, jag vaknade av att min mobiljävel ringde tjugo i tio? Varför? Jo för att få tag på min mamma. Men snälla nån, du ringde mig igår också och jag drog samma visa då, DET ÄR INTE HENNES NUMMER! Åhh. Skulle inte ni också bli frustrerade då samma person ringer, två dagar i rad, när de inte ens söker dig? Och som lite grädden på moset så blev jag tvungen att vakna upp ur min dröm då jag vandrade omkring i min favorit stad. Nu är jag arg!

Det tog i alla fall 2 timmar till innan jag fick tummen ur röven och pallrade mig ur sängen, så runt 12 steg jag upp och satte mig här vid datorn och det har jag gjort sedan dess. Inga planer alls för dagen har jag(om man inte räknar med en innebandymatch som ska ses ikväll och sedan en träning) och det känns ovanligt skönt. Ska snart upp till tv:n och käka frukost. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0