Dagens fråga


Hej, kan du skriva lite om dina resor du ska göra i sommar?

Svar: Självklart kan jag det! Ibörjan av sommaren så ska jag och några vänner till ett landställe till en av oss. Vi ska tillbringa ett par dygn där och bara mysa, bada och leva lantisliv skulle jag tro. Dit kommer vi åka på skolavslutningen den 11 juni. Det är inte 100% säkert men troligtvis blir det så i alla fall.

Sen bara 6 dygn efter att skolan slutade blir det örebrocupen med laget från den 17-20 juni. Jag och Becca har redan bestämt att vi ska dela luftmadrass. Höhö.

Och sen bär det av den 18 juli till Spaninen, strax utanför Torrevieja. (i höjd med Mallorca tror jag det ligger). Där ska jag och min familj bo i en villa i hela 19 dagar. Förhoppningsvis kommer också Johannas familj ner en vecka och hälsar på, eftersom villan har 8 bäddar så kommer det funka alldeles utmärkt. Så vad säger du Johanna? Festande i Spaninen i sommar? :)

Vi hade från början också planer för att åka till skottland med våra grannar, men vi vet inte om det blir av. Om det blir det så blir det mer som en spontan tripp som bestämms ungefär dagen innan.

Mer resor som båtresor, resa till åland eller liknande kommer säkert också bli av, men de har ja inga datum till just nu.


Kommentarer
Postat av: Johanna

självklart;D

2010-04-17 @ 15:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0