DAGEN IDAG


Lunch på max. Mummmmsiii.

Strumpan och hennes burgare.

Haha, Pucko!

Jag själv och strumpan.

Jordgubbsklubba! Mumsigt värre! (jag köpte två, så jag har en till ikväll också.. hihi)

Conversen!

Två par strumpor från American Apparel och en body lotion.

Sommarlinne från Zara.
(+ två par örhängen köpte jag med)

En toppen dag med en vän man saknat! Vi har gottat oss med en massa mat, shopapt loss och haft det trevligt. Vi började i Gallerian med for till skrapan efter ett tag och därefter till stinsen. Vi har med andra ord varit på vift hela dagen och om inte många minuter kliver Strumpan in genom dörren här igen för en myskväll. Ni andra får ha det bäst. Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0